torsdag 11. februar 2010

Hoi hoi hoi!

Da er hjemmesiden til meg og snosen sann halvveis hvertfall.. :) Demi er tilbake i Stationstreeten så nå er det Noahs ark igjen! Har hatt ett par veldig bra treninger denne uka med den gule tingen min, føler at ting går bra. Han er fortsatt ikke lei, og egentlig enda mer ivrig, tror mye av grunnen til det er at han føler seg sikrere i det han gjør. I dag plukka han faktisk apporten 3 ganger, og det var full fart og hiv og hoi.. ALLE tre gangene.. :) God fart ut og INN, null tull, jeg var rimelig overraska. Pluss at vi har trent litt på sakte marsj, som han synes er skikkelig ubehagelig (!!!!) så rosa masse i dag for å få han til å gi seg med overslagshandlingene sine. Hopp over hinder fikk jeg trent, med større fart over hindret. Hurra! I går trente vi litt stå under marsj, innkalling med stå, som jeg by the way IKKE skal kjøre hele øvelsen på før Bø! Skal bare kaste kaste, det funker!!! Avstanden begynner å funke HVER gang nå, så har trua.. Er jo ikke akkuratt noe supertempo, hehe, MEN; han gjør øvelsen! Chrizz har fått seg nytt halsbånd i dag, veeeeldig fint:) Bilde kommer ;)

Jaja, nerdeKine sier herved takk for nå :)

Ingen kommentarer: