mandag 22. februar 2010

Rapport etter Bø :)

Ja, hva skal man si.. Hehe, for å begynne med det positive da :) Jeg, Bente, Chrizz og Illunga pakka bilen dro avgårde. Kom oss opp og frem mens vi smatidig kosa oss med tullprat :) Videre bærte det til Hege, Rosita, Kim og Kristin (??, dårlig på navn jeg vett :) hvor jeg fikk raspe ost oppgaven til tacoen for Hege mener nemlig at ferdigrevet ost er for tørr.. Vi prata hundeprat (eller, de prata jeg observerte.. Blir litt sjenert innimellom ), spiste og slappa av. Lørdag var dagen, Nkk Bø LP2 skulle gruses og nervene sto utenpå. Fellesdekken starta fiiint, angsten slapp egentlig aldri når vi sto skjult, men han lå nå der jeg dekka han når jeg kom tilbake. For tidlig oppsitt igjen, det var ett par hunder i den andre ringen som hadde tatt seg en liten spasertur, men snosen hadde liggi. FVF gikk ikke så bra, han var veldig opptatt av mine teamkamerater i Team Kan Alt ett strekke på øvelsen, og når vi skulle ta helt om holdt blåste de i en fløyte i agility ringen så han ble stående..
Dekk under marsjen ble gjennomført OK i Chrizz og Keene stil, innkalling med stå kunne vi ikke, stå under marsj var treg (men med en veldig bra og rett holdt)På apporten ble han sittende (HURRA), apport kommandoen måtte gjentas og da fant Chrizz ut at det hadde vært mye mer hyggelig og hilse på den spaniel saken som nettopp hadde gått forbi så han stakk ut av ringen og ga meg fingern.. Da kokte det litt over i det lille hodet mitt så jeg ga opp og heiv Chrizz i buret, furta i 30 min før humøret var tilbake på topp :) Jaja, bedre lykke neste gang Kine og Chrizz :)

1 kommentar:

Hoffar i väst sa...

Det kommer att gå mycket bättre nästa gång.

vi tränade inne igår det var helt underbart att träna utan vantar o att inte frysa ihjäl :-)

Snart kommer våren o då blir allt så mycket lättare....

Ha en bra dag
Patricia