torsdag 27. mai 2010

torsdagstrening.. (LP- trening)

og ikke trening på at det er torsdag... ;)

Chrizz er så god, og jeg er veldig flink! :) Vi har blitt et veldig bra team nå når det kommer til LP øvelser og trening. Han er fokusert, oppmerksom og prøver å gjøre det han skal.. Så det er vel eieren det skotter litt på i ny og ne for at ting ikke går helt riktig. I dag hadde vi en fin;
- fvf, helt om holdt, helt om generelt.
- rute gjennomgang (han begynner å kunne :))
- neseprøve; som han ikke helt skjønte poenget med

Jeg vil tørre å påstå at fvf vår ikke trenger mer trening, men de diverse momentene må jobbes med; som feks heldt om holdt, springmarsj->holdt, og utgangsstillingen vår som er litt for langt frem sann all over. Chrizzen skjønner nå at han har en laaaang kropp, så må vris på i venstrevendinger og at fokus er på meg ca 100% av tiden :)

Jeg ser at de endringene jeg har gjort etter tips og råd fra Terje og Inger Østlie fungerer så til de grader at jeg nesten har begynt å glede meg til hund nr 2 som jeg ikke skal gjøre noen feil med i det heeele tatt :) Også er det veldig gøy å se at Chrizz trives så mye bedre med en tydelig og klar Kine! :)

Ingen kommentarer: