mandag 24. mai 2010

Hoi hoi.. Liv laga? JADDA!

Nå er det en del som har skjedd. Vi har ikke gått noe flere stevner, men vi har vært på NKK utstilling i Kristiansand. Kristina, Chrizz og Kine heiv seg i bilen lørdag ettermiddag og tuta avgårde til Grimstad, sov på hytta (verdens vakreste sted.. :) ) , og dro avgårde til Kristiansand søndag morgen og gjorde oss klare. Kristina begynner nå å bli dreven i gamet, skjønner regler, hvem som går videre, bærer bur og stoler og er selvfølgelig supert selskap på slike turer. Javel, så sitter vi utenfor en støvete ring i to timer og venter, men livet er flott fordet :) Heia Kristina :)

Det var få hoffer, 7 eller 8 totalt, og jeg stilte Chrizz alene i åpen klasse. Og han gjorde en fin figur så vi dro hjem med Cert, Cacib og BIM :) Så da mangler vi bare et lite cert så er vi Nuch :)

Jeg og Chrizz har og vært en tur hos Terje Østlie for å få litt hjelp med denne flokken vår. Og med det Terje og Inger lærte meg den dagen jeg var der så er ting blitt mye bedre med LP-Chrizz :) Vi starter nok ikke på en stund, men har istedet begynt å lære inn alle klasse 3 øvelsene så vi får litt variasjon på ting!

Han er nå blitt en stor gutt på 49,5 (!!!!) kg og ca 70 cm i manken:) Stooore teddybjørnen min :)
Team Kan Alt er i siget om dagen, mer om det på hjemmesiden :)

Ingen kommentarer: