tirsdag 22. juni 2010

Dustete hofter, gode venninner og en naprapat!

I går, mandag, så klikka hofta mi! Veldig, så jeg hinka rundt omkring og døde litt på meg av at det gjorde vondt! Så, når gode råd er dyre, hva gjør man da, jo man ringer Sirio og spør om nummeret til Karianne! Karianne hadde tid, tid til å strekke, gnukke, klemme og sette nåler; HURRA! Jeg fikk time klokken fire, men, da skulle jeg jo være sammen med Siri, så Siri ble invitert med på naprapat timen min! Så der satt vi da, one small happy family og kosa oss. Helt til Karianne klemte på ting som gjorde vondt og stakk nåler inn i meg og rørte rundt! Siri: "SHIIIIT, de var lange"



Jeg fikk beskjed om å ta det med ro, som sagt så gjort! Den svarte caddyekspressen kjørte hjem fra Mega til Stationstreet 20, og vi heiv oss på hver vår sofa med en grandis i ovnen! HAHA! Så var det tid for ettermiddagshvil. LOVE!

Hundetrening etter det igjen, herreguuud for en produktiv dag :) Chrizz var typ hur flink som helst!

Ha, ja, hmmm.. Not so intresting, I KNOW :)

Ingen kommentarer: