lørdag 19. juni 2010

Hund, hverdagen og trivialiteter :)


Det rusler og går her i Stationstreeten 20, mye og gjørra og mye og førra! Siri og jeg har begynt lappeklubbengrei som består av det å lage lapper, MED kefir :) Og jammen fikk vi ikke fornemt besøk her om dagen da Marianne Berg kom på besøk. Så fredagsmorgen ble det lapper og Solobrus til frokost. Plutselig ringte det på døra, og der sto mamma. Hverken Siri, Marianne eller jeg skjønte hvem det kunne være som ringte på og IKKE gikk rett inn. For her gjør man det. Hvis man ikke har angst for den gule tingen min, AKA Chrizz vel og merke. Og hva ho tenkte, det er jo en annen sak. Der satt vi jo da, blide og fornøyde ferdigdekka bord med lapper, syltetøy og rømme :) Ho ble hvertfall glad for lapper! Planen vår er å kuppe alle kundene fra bruktsjappa over gata for igjen å kapre parkeringsplassene!

Treningsmessig så har det vært litt slækt, men når vi først trener er vi flinke. Har omtrent alle øvelsene i LP 3 inne, vi kan de ikke, men vi skjønner poenget med de :) Flinkeste Chrizz :)

Ellers så var jeg på Cubus her om dagen og gjorde superkupp, haha, det var shopping på høyt Kine-nivå. Dvs, at jeg bare ser på størrelser og rasker med meg og håper at ting er brukanes (noe det ikke alltid er for jeg endte opp med en peach turndrakt engang.. haha), står i kø og synes at der fryktelig mye folk i butikken hvorpå Torgunn Molle informativt forteller meg at det er 40% på hele butikken. HURRA! Så der sparte jeg 1000 spenn som bare spratt inn på konto :) Så, siden jeg tross alt hadde fått 1000 spenn inn på konto siden det var ca avslaget jeg fikk så dro jeg på skoshopping og, fant to fine par og jaggu tror du ikke at det var ta 3 betal for 2 par sko. HAHA! LYKKE! Så, iløpet av den korte turen innom Askim så ble jeg omtrent millionær, så mye penger sparte jeg :)

Ja, hmmm.. Det var vel egentlig det :)

Life is f u c k i n g good!

1 kommentar:

Sirilainen sa...

Hhahahahha, ler så jeg griner! Jeg shoppa ikke i helga, MEN med tanke på alt det jeg så på og ikke kjøpte, så sparte jeg jo en del penger.... dermed skal jeg slå meg løs med kortet en gang til uka.. blei rik vøtt!