fredag 4. juni 2010

Ny dag og nye muligheter :)

Jobbeti jobb, det var vel egentlig det. Helt til Siri begynte å mase om pepperbiff og salat, Bislet games på tv, Marielle ringte og lurte på om vi skulle spise sammen. Jeg hadde angst for at vi skulle finne på noe, men å spise sammen det gikk fint! Hurra! Siri kom nedom en tur på godeste Fredrix for å ferske meg i å spise usunn mat i denne superhøytidelige slankekuren vår. Det endte egentlig me at ho satt og sikla og så på at vi spiste, og når vi var ferdige så spiste ho restene!
Vi hadde en høytidelig diskusjon om alle gullkornene våre, og bare for å oppsumere så ser det vel egentlig ut som at jeg på en eller annen måte har klart å komme meg inn på "Topplista" der.. Men jeg mener fortsatt at Marielle som helt seriøst; lurte på om ho måtte bytte hotmailadresse når ho bytta data; er en vinner... Siri og Marielle mener noe helt annet, at mange av mine kommentarer er dummere enn som så.. Jaja..
Kult å være på en "Toppliste" da.. HURRA!

Men StationsgataDanceGroup kan ingen ta fra oss :)

I morgen er det lagerfest med Rema! Det blir skoj. Jeg skal ta på meg partyhatten og værra morsommeKeene og IKKE PartypooperKeene som "må hjem å lufte hunden".. Det er nemlig standardsniketrikset mitt! ;) Søndag er det Babyshower for Trine som går å ruger for andre gang. Det har vært ille mye "styr" med dissa gavene, jeg har rett og slett tatt ansvar for egen kropp, at den er tilstedet på oppmøtetiden. ( Skal forøvrig sitte på med Marielle, så vi er vel der ca 2 timer før.. Marielle har angst for å komme forsent nemlig, noe jeg slettes ikke har whatsoever)

I dag har jeg og trent litt hund, MIN hund, Chrizz vet dere :) Den gule tingen som er så flink og jeg har så kustus på (ref. omtrent hele Spydebergsbefolkning som IKKE har sett at han stikker å banker andre hunder når vi trener eller at han synes nabobikkjene i blokka er skikklig kjipe.. HAHA, så da lar jeg de tro det fortenk :) ) I dag terpa jeg litt FVF, sjekka om vi faktisk kunne konseptet "Ruta"; noe vi gjorde, og trena litt på rull rundt så jeg vet den sitter når det og på søndag er klart for "Kristina og Chrizz sitt fantastiske sjåw" :) Glær meg :)

Ingen kommentarer: