torsdag 3. juni 2010

HP (Hovawart posten... ) Trening og ja..


Hmmm.. Min kjære Siv som bor der hvor ingen kunne tru at nokon kunne bu, Tusvik, Svartebekk, Sykkylven, Ålesund, har gitt meg det ærefulle oppdraget om å skrive noe til Hovawart Posten.. Og det "noe" er " Hverdagslydighet, hvorfor vi trenger det og hvordan vi vidrefører dette til eventuelle andre situasjoner". Hmm.. Ja, det det bunner i er jo det at Chrizz og jeg er ikke alltid på lag når det kommer til LP (LP er lydighet for de som lurer.. Jeg har jo tusenvis av lesere HVER eneste dag på denna bloggen, haha.. NÅÅT). Og, ja sa jeg, seff.. Haha, men hvor skal jeg begynne og hvordan skal jeg legge det frem.. Finner vel på no! En mann og kvinne som skal nevnes i den "artikelen" jeg skal skrive er Terje og Inger Østlie :)

Prøvde å finne noen gamle råtne bilder av Sirio, siden ho hadde slengt ut en særdeles fint, MEN herpesbefengt bilde av meg på sin blogg... Kanskje jeg har no på facern...



HELL YEAH :) Råttent var det ikke, men det er gammalt :)

3 kommentarer:

Sirilainen sa...

Gammelt og fiiiint! Hahaha. Det var tider det. Gamle dar, når han ikke beit meg i rumpa for å leke, men lå der så fint og spiste twist rett fra hånda. Jajamen

Sirilainen sa...

Kunne forresten dratt det lenger og lagt ut noen enda finere bilder av deg. Typ.. progressjonen de siste årene, men jeg velger å la være for jeg føler det kan utvikle seg til en stygg krig...

Krisnes sa...

Chrizz kunne jo vært litt heldigere med bildet han og....