onsdag 2. juni 2010

Utradisjonell trening!

Eller ingen trening! Haha! Jeg og Siri har i dag øvd på å være sunne, og oppsumerte vel egentlig det med at det var MYE mer gøy å spise en plate med stratos, enn det å sitte å spise avocado når man bare ville trøkke noe i kjeften... Men, avocado ble det! Jeg prøvde å tvinge Siri til at vi skulle spise havregrøt med linfrø, kanel og splenda til frokost.. Ho var ikke så gira kan man si, men samtidig veldig bitter på Elina som plutselig hadde mista noen kg! Jaja.. Jeg skal dra med meg Sirio på matshopping jeg så blir det bra!
http://sirifiesta.blogspot.com/ er forresten bloggen til Siri, som er mye morsommere enn min, mindre skrivefeil og masse bilder :)

Chrizz vrikka beinet, leta etter maten sin på gresset, beit Siri i rompa og kosa seg :) OG, vi har lært "rull rundt" så nå er straks Kristina og Chrizz sitt travveling freaksjåw klare for tour :)

1 kommentar:

Sirilainen sa...

Bildet er fra 2007. Herpesen kommer vel fra all festinga, haha. Djises. Kan ikke ligge på sida i natt. Har så innmari vondt etter at den schwære skumle tyske gårdsvakthunden med innbilt halting gikk bananas, hahaha